30 Ocak 2021

MEKTUP VAR

 



Bu sene benim için ilk olan bir şey yaptım ne mi kendime mektup yazdım 😁 yok yok postaya vermedim 31 Aralık gecesi 00.00 dan sadece dakikalar önce 2021'in benim için bambaşka bir yıl olmasını dileyerek iyi niyetlerle yaşadıklarımı , yapmak istediklerimi bir güzel yazdım efendim ✉️
Hayır postalamadım tabii ki zarfa koydum mührü de bastım fotilerde görüldüğü üzere. Bir kenara kaldırdım seneye yılın son günü yazdığım saatlerde açmayı planladım. Kısmet olursa tabii , ölmez de sağ kalırsak , mektubu kaybetmezsek 🥰


Şu anda ayrıntıları inanın ben de hatırlamıyorum. 
Siz yaptınız mı buna benzer bir şey , karaladınız mı kendinize notlar. Hiçbir şey için geç değildir , bu yazıyı okuduktan sonra yazın gari 🙈 bana da yorum atın seneye hep beraber ayın ilk günü açalım 🤭 Yoksam merak ederim. 

Ben de etkisini göstermeye başladı bile. Nicedir karar vermekte zorlandığım şeyler vardı. Ne yapmak istememle alakalı. Karar verdim ve araştırmalarıma başladım. Önümüzdeki günlerde bir yere kadar getirince bu dileğimi inşaallah güzel haberleri de benden ilk ağızdan duyarsınız. 

Bu postu bile üç haftadır yazacağım yazacağım olmadı 🤷 Bugünmüş zaman , artık ben bir şeylere geç kaldığım düşüncesinden vazgeçtim. 2021 yılının ilk ayında kendime yaptığım ilk güzellikti bu . ŞİMDİ SIRA SENDE , HAYDİ SEN DE YAZ YENİ YILIN İLK AYINDA KENDİN İÇİN GÜZEL BİR ŞEY YAPTIN MI? SOYUT VEYA SOMUT ✍️











YeldA 








30 yorum:

  1. Yaa çok tatlı olmuş bayılırım böyle mühürlü mektuplara 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum hatta bir taneyle yetinmesem mi diyorum hep :))

      Sil
  2. Cok cok guzel bir fikir. Ben de buna benzer bjseyi hıdrellezde yaptım ve saklıyorum. Tum dileklerin gerçek olsun ve dilerim ki hedeflerini gerceklestir... sevgiler caaanim yelda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım inşaaiiah , senin de gönlündeki tüm güzel dileklerini kabul etsin Rabbim :) Ve inan ki şimdiden etkilerini az da olsa görebiliyorum desem

      Sil
  3. Mektup yazma fikri güzel. Böylelikle sonrasında ne kadar yol aldığını da gözlemleyebilirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdiden çok heyecanlıyım Rabbim nasip ederse 31 Aralık akşamı açıp okuyacağım bakalım neler değişmiş, neler olmuş.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Siz de yapın tavsiye ederim acayip motive ediyor insanı :)

      Sil
  5. Blog yazmaya devam etmeye başladım hocam, madem evlerdeyiz dedim bari başladığım işe devam edeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel buraları ilk göz ağrısı. Hiçbir sosyal medya merci blogların yerini alamaz bence

      Sil
  6. Merhaba. Öncelikle zarfın ve mühürün rengi çok tatlı. Bende bir defter yaptım kendime. Tek tek bölümlere ayırıp yapmak istediklerimi yazdım. Arada açıp bakıyorum , ilham olsun diye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel . Yamanın gücünü yadsımamak gerek bundan sonra daha çok yazmaya karar verdim düzenli olmasa da içimden geldiği zamanlar

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  7. Ben de bu yılın sonunda böyle bir mektup yazma planı yaptım. Bu yıl kaçırdım maalesef 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yapın sizinki de 10 aylık olsun nolcak :)))

      Sil
  8. Harika olmuş😍Ben açıkçası yeni yılla ilgili hiçbir şey yapmadım😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka kafanızda bir yerlere kayıt etmişssinizdir. Ben de bu sene ilk defa böyle bir yöntem kullanıyorum :)

      Sil
  9. Blogger'a geri döndüm :) Mühür olayı güzelmiş, hep tarih film ve dizilerinde görüyorduk demek böyle piyasada ürünler temin etmek mümkünmüş. Umarım mektupta dilediğiniz gibi bir yıl geçirirsiniz. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Hatta ilgilendiğim zamanlar araştırma yaptım erittiğimiz mühür mumun iki tipi var biri sert açarken kırılanlardan biri de benim burada kullandığım esnek yapıda olanlardan. Bunun avantajı özellikle kitap vs hediye ederken iple bağlayıp mührü paketin üstüne koyuyorum açıldığında olduğu gibi çıkıyor hatıra oluyor :)

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. güzelmiiiş daptığın :) evdeyiz yani bol yemek bol uyku bol dizi bol kitap bol film bol müzik keyifli gidiyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpersin ben kafa dinlemek istiyorum artıkın :)))) sessiz sakin bir yerde uzaklarda tek kişilik tatil haberi alırsan beni haberdar et hahahahahahahahaa

      Sil
  12. Ben bu yazına yorum yaptım diye düşünüyordum ama gelmemiş sanırım, üzüldüm. :)
    Bende her yıl yazardım ve yıl sonunda yakardım ama bu yıl umudum olmadığı için yazmadım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demeyeydin iyiydi şimdi. Umudunu kaybetme olumsuz düşünceler aklına geldiği zaman onları anında olumlamalara çevir ve sabret gerçekten göreceksin zamanla değişmeye başlayacak birşeyler

      Sil
  13. Ne güzel bir fikiiiirrr👍. Pembiş zarfın, mührün, içine yazdığın dileklerin... Yeni yılı harika karşılamışsın. İnşallah mektubunda gerçekleşmesini istediğin her şeye kavuşursun. Sevgi ve selamlarımla 🧿🌺🎈😊🤚

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel bir fikir :) Umarım hepsi olur. Bu arada mühürleme harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Kendime de özeneyim dedim :)

      Sil
  15. ay yeni yıla girdik gireli böyle yazılar gördüm ama ben bir türlü yapamadım. yapayım bu gün :) eminim sene sonu zevkli olur okuması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla heyecanla ve sabırla bekliyorum :)

      Sil

KESTANELİ PİLAV

  KESTANELİ PİLAV Malzemeler: 2 su bardağı basmati pirinci 1/2 çay bardağı sıvıyağ 10-15 adet haşlanmış kestane 1 çay kaşığı zerdeçal