27 Kasım 2022

KASIM AYINDAN SELAMLAR

 



SELAM BLOG DOSTLARIM 🙋


Gelin görün ki bundan tam bir sene önce son paylaşımımı yapmışım. 26 Kasım 2021'de :) Teee o zamandan bu zamana köprünün altından çok sular aktı. Özledim buraları, ilk gözağrım benim. Takip edenler beni bilir Belli bir kategorim yok maalesef o nedenle belki de spesifik bir konu arayanların uğrak yeri olmayabilirim. Ama ne yapayım Candan Erçetin'in şarkısında söylediği gibi BEN BÖYLEYİM ;)


Her seferinde bu defa son diyorum artık düzenli paylaşım yapacağım , bir bakıyorum hooop 1 sene geçmiş. Bu defa bir şey demeyeceğim bu konuda :))))) bakalım gidişat nasıl olacak. Bu arada neler yaptım aslında en büyük bir isi başardım taşındık yeni bir düzen kurduk. Az bir şey değil öyle değil mi? Tebdil-i mekanda ferahlık vardır derler belki de bu bana çok iyi gelecek.


Yeni katılan dostlarım olmuş bloguma bugün yorumlarına baktım cevaplayıp, bloglarını takibe aldım. Birazdan en sevdiğim şeyi yapıp blogları ziyarete çıkacağım, bir selam vereyim bakayım dostlara, neler olmuş bitmiş ben buralarda yokken. İnşaallah etkileşimler kaldığı yerden devam eder. Sosyal medyalar erişim konusunda hızlı da olsa buradaki özgürlüğü ve çeşitliliği ve samimiyeti vermiyor gibi geliyor bana. Linklerimde güncellemeler  yaptım. Ara yüzümde de yakın  bir zaman sonra değişim yapmayı düşünüyorum bakalım kısmet ne zamana ;)


Bu seferlik kısa kesiyorum ama sizlerle paylaşmak istediklerim var her konuda , nerden başlayacağıma ise karar vermek zor olacak sanırım. Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum aslen. Eskiden gadgetlerde anket koyuyorduk sanırım birçok şey değişmiş anket koyamadım şimdilik. Biraz daha kurcalamam gerekiyor sanırım bir yıl uzak kalınca insan paslanmaya başlıyor. Atalarımız boşuna dememiş " İşleyen demir ışıldar" diye. 

.

Sizlerin ilgi alanları nelerdir, ne okumak ilginizi çeker, yazacaklarım arasında varsa öne alabilirim hem bana da kolaylık sağlamış olursunuz. Şimdiden yeni gelenlere HOŞGELDİNİZ derken bana hoşgeldin diyenlere de kocaman HOŞBULDUM diyorum.


Sevgiyle kalın blogdostlarım, GÖRÜŞMEK ve YAZIŞMAK üzere. Ben şimdi sizleri ziyarete geliyorum :)


HAYELDAMLASI 👍





 

7 yorum:

  1. Hoşgeldin sevgili Hayal Damlası. Yeni paylaşımlarını bekliyoruz. Sevgiler selamlar 🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum 🙈 ilk post hazır hafta içi paylaşacağım 😄 inşaAllah bu defa fire vermemeye çalışacağım. Görüşmek üzere 🙋

      Sil
  2. hoşgeldiiin :) o zamansa madem taşınma hikayesini anlatabilirsiiin :) hayırlı olsuuun :)

    YanıtlaSil

KESTANELİ PİLAV

  KESTANELİ PİLAV Malzemeler: 2 su bardağı basmati pirinci 1/2 çay bardağı sıvıyağ 10-15 adet haşlanmış kestane 1 çay kaşığı zerdeçal